Aplikacje
- platformę Microsoft .NET oraz Visual Studio,
- MS SQL Server, MS BizTalk Server, MS SharePoint Server.
Aplikacje
System obiegu dokumentów easyOffice wykorzystywany przez Siemens Polska sp. z o.o. (ok. 2 tys użytkowników) jest otwartym systemem informatycznym rozwiązującym szereg zagadnień związanych z automatyzacją i kontrolą procesów zachodzących w przedsiębiorstwie. Przyjazny, dostępny za pomocą przeglądarki internetowej interfejs użytkownika, a jednocześnie zaawansowane funkcjonalności systemu przy relatywnie niskich kosztach wdrożenia i utrzymania zadecydowały o jego sukcesie.
System pozwala na planowanie rodzaju dokumentów przekazywanych w obrębie firmy, a także między firmą i jej kontrahentami. Dodatkowo umożliwia zdefiniowanie ścieżek obiegu dla takich dokumentów, zdefiniowanie jakie osoby i w jakiej kolejności otrzymują dokumenty, jakie operacje mogą wykonywać. Pozwala na definiowanie pełnomocnictw i zastępstw w procesie przetwarzania dokumentów. Współpracuje z rozwiązaniami klasy ERP (SAP – SPIRIDON). Posiada rozbudowany zestaw pomocy i filmów instruktażowych (nauka korzystania z platformy) zakładający samodzielną edukację dużej liczby końcowych użytkowników.
Przykładowe procesy obsługiwane przez easyOffice to:
Każdy z procesów obsługiwanych przez easyOffice uwzględnia wszelkie kroki przepływu biznesowego, takie jak:
System składania zamówień i potwierdzania ich realizacji bazujący na wymianie dokumentów elektronicznych między partnerami handlowymi w standardzie EDI.
System był stworzony dla firmy spedycyjnej i obejmował moduł przetwarzający dokumenty oparty o Microsoft BizTalk Server oraz komponenty służące do automatycznego wprowadzania informacji do baz danych OLTP.
System zarządzania intranetowym portalem informacyjnym firmy (publikacja dokumentów, odwzorowanie struktury organizacyjnej firmy, portal informacyjny na temat procedur korporacyjnych).
System rejestracji i raportowania czasu pracy nad zadaniami dodtosowany do specyficznych wymagań kancelarii prawnych.
Portal detalicznego handlu elektronicznego oparty o Microsoft Commerce Server wzbogacony o funkcjonalność giełdy (automatycznie sterowane aukcje, oferty kupna i sprzedaży, dopasowywanie ofert).