Jak efektywnie organizować swoją pracę

Kompetencje biznesowe i Rozwój osobisty

Jak efektywnie organizować swoją pracę

ZAPISZ SIĘ

Czas trwania

1 lub 2 dni

Dostępność

Stacjonarnie lub ONLINE

Dla kogo?

W obecnej sytuacji, czasie niepewności, erze Covid 19 i tzw. rzeczywistości VUCA, świata złożonego, wciąż zmieniającego się, niepewnego, przeciążonego ilością informacji jest nam trudno planować i organizować swoją codzienną pracę, którą często wykonujemy w warunkach domowych. Praktyczny warsztat skierowany jest do osób, które chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności z zakresu efektywnej organizacji pracy

 

Celem szkolenia jest:

Pozyskanie praktycznej wiedzy z zakresu efektywnego organizowania pracy własnej

Korzyści dla uczestników szkolenia:

  • Poznają sprawdzone narzędzia wspierające radzenie sobie z natłokiem obowiązków w pracy
  • Pogłębią swoją wiedzę z zakresu skutecznej organizacji pracy
  • Zapoznają się ze sposobami budowania równowagi praca-dom

Zakres tematyczny:

  1. Osobista efektywność w świecie pandemii Covid-19
    • praca zdalna i praca z biura
    • korzyści i wady obu rozwiązań
    • zagrożenia psychospołeczne a efektywność pracy
  2. Jak zmieniać swoje nawyki i lepiej radzić sobie z natłokiem pracy
  3. Planowanie pracy podstawą efektywnego działania
    • stawianie celów
    • prioryteryzacja zadań
    • matryca Eisenhowera
    • check listy
  4. Poczucie wpływu a efektywna praca:
    • co od nas zależy a co nie
    • kręgi wpływu
    • 7 nawyków skutecznego działania według Stevena Covey’a
  5. Sprawdzone i skuteczne metody organizacji pracy:
    • zasada salami
    • reguła 60/40
    • praca zgodnie z rytmem dziennym i tygodniowym
  6. Asertywność i stawianie granic podstawą skutecznej organizacji pracy własnej
  7. Organizacja pracy a budowanie równowagi
  8. Koncepcja regeneracji energii Tony’ego Schwartza:
    • równowaga na poziomie umysłu, ciała, emocji i duchowości
  9. Jak organizować efektywne spotkania
  10. Przeszkody w efektywnej organizacji czasu pracy:
    • złodzieje czasu i rozpraszacze
    • niewystarczająca motywacja
    • nadmierny multitasking

Metodologia zajęć:

Dyskusja moderowana, praca w parach, podgrupach, studium przypadku, wykład interaktywny


Zapisz się na to szkolenie

Zapraszamy do wypełnienia i przesłania formularza zgłoszeniowego

[contact-form-7 id=”12153″]

Formularz do pobrania/druku