Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami stanowiącymi warunki dotyczące zamawiania, realizacji, rezygnacji i płatności za szkolenia zanim dokonają Państwo zgłoszenia na szkolenie.
INFORMACJE OGÓLNE
Wszystkie podane na naszej stronie ceny dotyczą udziału 1 osoby w szkoleniach otwartych; zawierają koszt materiałów szkoleniowych, certyfikatu oraz lunchu.
Świadczenie usług w zakresie edukacji, w tym szkolenia, podlegają ustawie o podatku VAT.
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
Szkolenia można zamówić wypełniając i przesyłając formularz zgłoszenia na szkolenie on-line lub przesyłając zamówienie w innej formie (np. wg wzoru obowiązującego w Państwa firmie) mailem.
W przypadku płatności z użyciem voucherów Software Assurance, bardzo prosimy o podanie w zamówieniu (w polu „Uwagi”) numeru/ów vouchera/ów oraz adresu/ów e-mail z nimi skojarzonych.
REALIZACJA
Zajęcia prowadzone są w naszym ośrodku, w godzinach 9:00 – 16:00. Podczas zajęć przewidywane są krótkie przerwy na kawę, herbatę i zimne napoje, oraz jedna dłuższa, podczas której podawany jest lunch. Każdy uczestnik szkolenia ma zapewnione:
- oddzielne stanowisko komputerowe,
- materiały szkoleniowe,
- certyfikat ukończenia szkolenia,
- lunch.
Zajęcia mają formę warsztatów praktycznych poprzedzonych wykładem teoretycznym, prowadzone są w języku polskim, przez wykładowców posiadających certyfikaty Microsoft. Wszystkie sale szkoleniowe, w których odbywają się zajęcia, są klimatyzowane oraz posiadają wyposażenie zapewniające najlepszą efektywność i komfort nauki (projektor multimedialny, tablica, itp.
REZYGNACJA (LUB ZMIANA TERMINU)
Uczestnik/firma uczestnika zostanie obciążony/a kosztami rezygnacji ze szkolenia w wysokości 50% ceny szkolenia, gdy:
- rezygnacja (lub zmiana terminu) nastąpi w ciągu 1-9 dni roboczych przed ustaloną datą.
Uczestnik/firma uczestnika zostanie obciążony/a kosztami rezygnacji ze szkolenia w wysokości 100% ceny szkolenia, gdy:
- rezygnacja (lub zmiana terminu) nastąpi w dniu szkolenia,
- uczestnik nie pojawi się na szkoleniu.
Uczestnik/firma uczestnika nie zostanie obciążony/a żadnymi kosztami, gdy rezygnacja (lub zmiana terminu) nastąpi najpóźniej 10 dni roboczych przed ustaloną datą szkolenia.
Przykład:
Aby zrezygnować lub zmienić termin szkolenia zaczynającego się w poniedziałek, 15 dnia miesiąca, informację o rezygnacji (lub zmianie) należy wysłać (mailem lub faksem) najpóźniej w piątek, 1 dnia miesiąca (o ile piątek ten, nie jest dniem wolnym od pracy – jeśli jest, informację o rezygnacji przesyłamy w czwartek, itd.)
FORMY PŁATNOŚCI
Klientów korzystających z naszych usług po raz pierwszy, prosimy o dokonanie przedpłaty na podstawie faktury proforma wystawianej w dniu zgłoszenia na szkolenie.
Firmom i instytucjom korzystającym z naszych usług po raz kolejny, na życzenie wystawimy fakturę płatną przelewem (14 dni) i po zakończeniu szkolenia wyślemy pocztą na adres wskazany w zgłoszeniu na szkolenie.
Osoby fizyczne lub prowadzące działalność gospodarczą, prosimy każdorazowo o dokonanie przedpłaty na podstawie faktury proforma wystawianej w dniu zgłoszenia na szkolenie.
Naszych stałych Klientów obowiązują dotychczasowe warunki płatności.
Płatności za szkolenia można także realizować za pomocą voucherów Software Assurance.