Integral Technologies - wersja polska Integral Technologies - English Version Integral Technologies - Twitter Integral Technologies - Facebook
przeszukaj: 
STRONA GŁÓWNA  »  USŁUGI
 
Skip Navigation Links
O FIRMIE
» Autoryzacje
» Referencje
» Siedziba
» Kariera
OBSŁUGA SZKOLEŃ
» Wyszukiwanie
» Lista kursów
» Zapisy
» Vouchery
» Promocje
» Rabaty
» Regulamin
OFERTA SZKOLEŃ
» MS Office
» Nowe technologie
» Training in English
» Software Assurance
» Szkolenia onLine
» Smartfony i tablety
PROJEKTY UNIJNE
USŁUGI
» Aplikacje
» Strony dla firm
EGZAMINY
» Pearson VUE
» Certiport MOS
» Castle
» Promocje
» Cennik
» Zapisy
» Ścieżki Microsoft
KONTAKT
ZAMÓW NEWSLETTER
Baza wiedzy MSDN

USŁUGI

Oferujemy usługi tworzenia aplikacji dostosowanych do potrzeb Klienta, które wykorzystują najnowsze technologie. Wychodzimy naprzeciw wszelkim oczekiwaniom funkcjonalnym.
Zapewniamy opiekę nad infrastrukturą informatyczną Klienta, tzn. nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem systemów Klienta, pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z funkcjonowaniem jego infrastruktury informatycznej, nadzór nad przestrzeganiem procedur, bieżące raportowanie.
Zapewniamy Klientowi szybki dostęp do najwyższej klasy specjalistów bez potrzeby zatrudniania i szkolenia własnych pracowników. Nasi pracownicy posiadają wiedzę i kompetencje, aby skutecznie pomagać pracownikom w korzystaniu z aplikacji informatycznych.

WDROŻENIA

CYKL WDROŻENIOWY
Usługi wdrożeniowe świadczone przez Integral Technologies odzwierciedlają cykl funkcjonowania systemów informatycznych w firmie.
Zależnie od potrzeb jesteśmy gotowi zaplanować wdrożenie specjalistycznych systemów opartych o MS Windows Server, Novell NetWare oraz Linux/UNIX w maksymalnym stopniu wykorzystując istniejące rozwiązania sprzętowe, programowe oraz kwalifikacje pracowników. Następnym krokiem jest selekcja systemów aplikacyjnych wymaganych do realizacji celów biznesowych klienta, które uwzględniają stosowane w Firmie Klienta rozwiązania. Systemy te mogą obejmować:
  • systemy uwierzytelniania użytkowników i ochrony dostępu do zasobów (Active Directory, infrastruktura Public Key, certyfikaty i podpisy cyfrowe);
  • podstawowe systemy udostępniania zasobów w sieciach (serwery plikowe i drukowania);
  • systemy pracy grupowej oparte o pocztę elektroniczną i portale intranetowe (np. MS SharePoint Portal Server);
  • systemy zabezpieczeń dla stacji roboczych, serwerów i sieci obejmujące ochronę antywirusową, bezpieczny dostęp do sieci publicznych (firewall'e dla sieci oraz stacji roboczych, zdefiniowanie i ochrona perymetru sieci, planowanie strefy DMZ) oraz filtrację zawartości, weryfikację tożsamości użytkowników i kodu za pomocą podpisów cyfrowych;
  • systemy wspierające bieżącą administrację i zarządzanie zasobami informatycznymi (MS Systems Management Server, MS Operations Manager);
  • rozwiązania zapewniające podwyższoną dostępność usług (cluster).
Wybór najbardziej efektywnego rozwiązania oparty jest na szczegółowej analizie możliwości różnych typów systemów w kontekście potrzeb klienta. Tworząc propozycję rozwiązania bierzemy pod uwagę bezpieczeństwo i poufność informacji przetwarzanych przez projektowane systemy, optymalizację kosztów wdrożenia i eksploatacji przy jednoczesnym osiągnięciu zamierzonych celów.
Mając na uwadze dobro naszych Klientów doradzamy wybór najkorzystniejszych metod licencjonowania oraz pomagamy wybrać oprogramowanie narzędziowe wymagane dla efektywnej pracy użytkowników. W przypadku, gdy dostępne rozwiązania nie spełniają wszystkich wymagań modyfikujemy bądź tworzymy nowe aplikacje.
Przeprowadzamy zarówno wdrożenia stworzonych przez nas rozwiązań jak i rozwiązań specjalistycznych w infrastrukturze Klienta. Realizujemy profesjonalny cykl projektowy, w skład którego wchodzą:
  • przygotowanie dokumentacji na wszystkich etapach,
  • analiza i zarządzanie ryzykiem,
  • programy pilotażowe,
  • wspieranie klienta po wykonanym wdrożeniu,
  • szkolenia z zakresu implementowanych technologii.
Dokładamy wszelkich starań, aby realizowane przez nas usługi stały na najwyższym poziomie jakości. Udzielana gwarancja w pełni zabezpiecza klientów korzystających z naszych usług.

HELPDESK

Usługi HelpDesk świadczone przez Integral Technologies polegają na świadczeniu pomocy użytkownikom w zakresie rozwiązywania bieżących problemów związanych z korzystaniem z aplikacji biurowych, aplikacji Klienta i oprogramowania systemowego.
Pomoc może być świadczona zarówno na miejscu poprzez oddelegowanych pracowników firmy Integral Technologies, jak również zdalnie. Dysponujemy specjalistycznym oprogramowaniem rejestrującym poszczególne zdarzenia, tak aby móc zaprezentować Klientowi odpowiednie raporty.
Zapewniamy Klientowi szybki dostęp do najwyższej klasy specjalistów bez potrzeby zatrudniania i szkolenia własnych pracowników. Nasi pracownicy posiadają wiedzę i kompetencje, aby skutecznie pomagać pracownikom w korzystaniu z aplikacji informatycznych.
 
PARTNERZY
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
© 2015 Integral Technologies