Integral Technologies - wersja polska Integral Technologies - English Version Integral Technologies - Twitter Integral Technologies - Facebook
przeszukaj: 
STRONA GŁÓWNA  »  SZKOLENIA  »  OPIS SZKOLENIA
 
Skip Navigation Links
O FIRMIE
» Autoryzacje
» Referencje
» Siedziba
» Kariera
OBSŁUGA SZKOLEŃ
» Wyszukiwanie
» Lista Szkoleń
» Zapisy
» Vouchery
» Promocje
» Regulamin
OFERTA SZKOLEŃ
» Microsoft Office
» Autoryzowane Szkolenia
         Microsoft
» Grafika Komputerowa
» Programowanie
» Technologie Internetowe
» Zarządzanie Projektami
» Software Assurance
» Szkolenia onLine
PROJEKTY UNIJNE
USŁUGI
» Aplikacje
EGZAMINY
» Pearson VUE
» Certiport MOS
» Castle
» Promocje
» Cennik
» Zapisy
» Ścieżki Microsoft
KONTAKT
POLITYKA PRYWATNOŚCI
ZAMÓW NEWSLETTER
Baza wiedzy MSDN
MS-20688
Supporting Windows 8.1
szkolenie autoryzowane
cena / 1 osoba
3 850,00 zł
czas trwania
5 dni
dostępność onLine
zapytaj »
O szkoleniu
Dla kogo
Szkolenie jest przeznaczone dla doświadczonych specjalistów technologii informatycznych, którzy chcą zdalnie zarządzać i utrzymywać komputery z Windows 8.1.
Wymagania wstępne
Uczestnik przed przystąpieniem do kursu powinien:
  • posiadać doświadczenie w zakresie zarządzania i obslugi kont klienckich w systemie Windows
  • znać instalację systemu operacyjnego Windows oraz aktualizacje
  • wiedzieć jak komputery klienckie Windows integrują się z serwerem
Zakres tematyczny
  • Wstęp do zagadnień związanych z rozwiązywaniem problemów w Windows 8.1
    • typowe scenariusze rozwiązywania problemów w Windows 8.1
    • omówienie architektury Windows 8.1
    • omówienie poszczególnych kroków procesu rozwiązywania problemów
  • Rozwiązywanie problemów dotyczących uruchamiania systemu
    • omówienie środowiska Startup Recovery w Windows 8.1
    • optymalizacja i rozwiązywanie problemów dotyczących ustawień uruchamiania systemu
    • rozwiązywanie problemów dotyczących usług systemu operacyjnego
    • odzyskiwanie danych z dysków zabezpieczonych BitLocker'em
  • Rozwiązywanie problemów dotyczących sterowników sprzętowych
    • omówienie zagadnień dotyczących sprzętu
    • rozwiązywanie problemów dotyczących fizycznych uszkodzeń
    • rozwiązywanie problemów dotyczących niesprawnych sterowników urządzeń
    • niezawodność monitorowania
    • konfiguracja rejestru
  • Zdalne rozwiązywanie problemów
    • używanie zdalnego pulpitu (Remote Desktop)
    • używanie zdalnej pomocy (Remote Assistance)
    • komunikacja zdalna przy wykorzystaniu Windows PowerShell
  • Rozwiązywanie problemów dotyczących funkcjonowania sieci
    • określanie ustawień sieci
    • rozwiązywanie problemów sieciowych
  • Rozwiązywanie problemów dotyczących polityki grupowej (Group Policy)
    • omówienie zastosowania Group Policy
    • naprawa konfiguracji stacji klienckich oraz rozwiązywanie trudności dotyczących zastosowania GPO (Group Policy Object)
  • Rozwiązywanie problemów dotyczących ustawień użytkownika
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących logowania (Sign In)
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących profili użytkowników
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących przekierowania folderów
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących USMT (User State Migration Tool)
  • Rozwiązywanie problemów dotyczących zdalnego połączenia
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących VPN
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących NAP
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących DirectAccess
  • Rozwiązywanie problemów dotyczących dostępu do zasobów w obrębie domeny
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących dostępu do plików
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących uprawnień do plików
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących dostępu do drukarki
  • Rozwiązywanie problemów dotyczących dostępu do zasobów dla klientów spoza domeny
    • konfiguracja i rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących Workplace Join
    • konfiguracja i rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących folderów roboczych (Work Folders)
    • konfiguracja i rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących SkyDrive
  • Rozwiązywanie problemów dotyczących aplikacji
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących instalowania aplikacji
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących aplikacji desktopowych
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących aplikacji Windows Store
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących Internet Explorer
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących klienta Hyper-V
  • Utrzymanie Windows 8.1
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących aktywacji systemu Windows
    • monitorowanie i konfiguracja opcji wydajności w Windows 8.1
    • ochrona Windows 8.1 przed wirusami i złośliwym oprogramowaniem
    • aktualizowanie systemu Windows i aplikacji
  • Odzyskiwanie Windows 8.1
    • przywracanie plików w Windows 8.1
    • opcje odzyskiwania w Windows 8.1
Zakres tematyczny szkolenia
Dla kogo
Szkolenie jest przeznaczone dla doświadczonych specjalistów technologii informatycznych, którzy chcą zdalnie zarządzać i utrzymywać komputery z Windows 8.1.
Wymagania wstępne
Uczestnik przed przystąpieniem do kursu powinien:
  • posiadać doświadczenie w zakresie zarządzania i obslugi kont klienckich w systemie Windows
  • znać instalację systemu operacyjnego Windows oraz aktualizacje
  • wiedzieć jak komputery klienckie Windows integrują się z serwerem
Zakres tematyczny
  • Wstęp do zagadnień związanych z rozwiązywaniem problemów w Windows 8.1
    • typowe scenariusze rozwiązywania problemów w Windows 8.1
    • omówienie architektury Windows 8.1
    • omówienie poszczególnych kroków procesu rozwiązywania problemów
  • Rozwiązywanie problemów dotyczących uruchamiania systemu
    • omówienie środowiska Startup Recovery w Windows 8.1
    • optymalizacja i rozwiązywanie problemów dotyczących ustawień uruchamiania systemu
    • rozwiązywanie problemów dotyczących usług systemu operacyjnego
    • odzyskiwanie danych z dysków zabezpieczonych BitLocker'em
  • Rozwiązywanie problemów dotyczących sterowników sprzętowych
    • omówienie zagadnień dotyczących sprzętu
    • rozwiązywanie problemów dotyczących fizycznych uszkodzeń
    • rozwiązywanie problemów dotyczących niesprawnych sterowników urządzeń
    • niezawodność monitorowania
    • konfiguracja rejestru
  • Zdalne rozwiązywanie problemów
    • używanie zdalnego pulpitu (Remote Desktop)
    • używanie zdalnej pomocy (Remote Assistance)
    • komunikacja zdalna przy wykorzystaniu Windows PowerShell
  • Rozwiązywanie problemów dotyczących funkcjonowania sieci
    • określanie ustawień sieci
    • rozwiązywanie problemów sieciowych
  • Rozwiązywanie problemów dotyczących polityki grupowej (Group Policy)
    • omówienie zastosowania Group Policy
    • naprawa konfiguracji stacji klienckich oraz rozwiązywanie trudności dotyczących zastosowania GPO (Group Policy Object)
  • Rozwiązywanie problemów dotyczących ustawień użytkownika
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących logowania (Sign In)
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących profili użytkowników
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących przekierowania folderów
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących USMT (User State Migration Tool)
  • Rozwiązywanie problemów dotyczących zdalnego połączenia
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących VPN
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących NAP
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących DirectAccess
  • Rozwiązywanie problemów dotyczących dostępu do zasobów w obrębie domeny
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących dostępu do plików
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących uprawnień do plików
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących dostępu do drukarki
  • Rozwiązywanie problemów dotyczących dostępu do zasobów dla klientów spoza domeny
    • konfiguracja i rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących Workplace Join
    • konfiguracja i rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących folderów roboczych (Work Folders)
    • konfiguracja i rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących SkyDrive
  • Rozwiązywanie problemów dotyczących aplikacji
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących instalowania aplikacji
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących aplikacji desktopowych
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących aplikacji Windows Store
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących Internet Explorer
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących klienta Hyper-V
  • Utrzymanie Windows 8.1
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących aktywacji systemu Windows
    • monitorowanie i konfiguracja opcji wydajności w Windows 8.1
    • ochrona Windows 8.1 przed wirusami i złośliwym oprogramowaniem
    • aktualizowanie systemu Windows i aplikacji
  • Odzyskiwanie Windows 8.1
    • przywracanie plików w Windows 8.1
    • opcje odzyskiwania w Windows 8.1
Przygotowanie do egzaminów
Szkolenie przygotowuje do następujących egzaminów:
70-688
O ośrodku szkoleniowym
Integral Technologies
ul. Wspólna 50A lok. 37, 00-684 Warszawa
MS-20688
Supporting Windows 8.1
czas trwania: 5 dni
Dla kogo
Szkolenie jest przeznaczone dla doświadczonych specjalistów technologii informatycznych, którzy chcą zdalnie zarządzać i utrzymywać komputery z Windows 8.1.
Wymagania wstępne
Uczestnik przed przystąpieniem do kursu powinien:
  • posiadać doświadczenie w zakresie zarządzania i obslugi kont klienckich w systemie Windows
  • znać instalację systemu operacyjnego Windows oraz aktualizacje
  • wiedzieć jak komputery klienckie Windows integrują się z serwerem
Zakres tematyczny
  • Wstęp do zagadnień związanych z rozwiązywaniem problemów w Windows 8.1
    • typowe scenariusze rozwiązywania problemów w Windows 8.1
    • omówienie architektury Windows 8.1
    • omówienie poszczególnych kroków procesu rozwiązywania problemów
  • Rozwiązywanie problemów dotyczących uruchamiania systemu
    • omówienie środowiska Startup Recovery w Windows 8.1
    • optymalizacja i rozwiązywanie problemów dotyczących ustawień uruchamiania systemu
    • rozwiązywanie problemów dotyczących usług systemu operacyjnego
    • odzyskiwanie danych z dysków zabezpieczonych BitLocker'em
  • Rozwiązywanie problemów dotyczących sterowników sprzętowych
    • omówienie zagadnień dotyczących sprzętu
    • rozwiązywanie problemów dotyczących fizycznych uszkodzeń
    • rozwiązywanie problemów dotyczących niesprawnych sterowników urządzeń
    • niezawodność monitorowania
    • konfiguracja rejestru
  • Zdalne rozwiązywanie problemów
    • używanie zdalnego pulpitu (Remote Desktop)
    • używanie zdalnej pomocy (Remote Assistance)
    • komunikacja zdalna przy wykorzystaniu Windows PowerShell
  • Rozwiązywanie problemów dotyczących funkcjonowania sieci
    • określanie ustawień sieci
    • rozwiązywanie problemów sieciowych
  • Rozwiązywanie problemów dotyczących polityki grupowej (Group Policy)
    • omówienie zastosowania Group Policy
    • naprawa konfiguracji stacji klienckich oraz rozwiązywanie trudności dotyczących zastosowania GPO (Group Policy Object)
  • Rozwiązywanie problemów dotyczących ustawień użytkownika
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących logowania (Sign In)
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących profili użytkowników
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących przekierowania folderów
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących USMT (User State Migration Tool)
  • Rozwiązywanie problemów dotyczących zdalnego połączenia
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących VPN
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących NAP
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących DirectAccess
  • Rozwiązywanie problemów dotyczących dostępu do zasobów w obrębie domeny
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących dostępu do plików
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących uprawnień do plików
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących dostępu do drukarki
  • Rozwiązywanie problemów dotyczących dostępu do zasobów dla klientów spoza domeny
    • konfiguracja i rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących Workplace Join
    • konfiguracja i rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących folderów roboczych (Work Folders)
    • konfiguracja i rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących SkyDrive
  • Rozwiązywanie problemów dotyczących aplikacji
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących instalowania aplikacji
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących aplikacji desktopowych
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących aplikacji Windows Store
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących Internet Explorer
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących klienta Hyper-V
  • Utrzymanie Windows 8.1
    • rozwiązywanie możliwych trudności dotyczących aktywacji systemu Windows
    • monitorowanie i konfiguracja opcji wydajności w Windows 8.1
    • ochrona Windows 8.1 przed wirusami i złośliwym oprogramowaniem
    • aktualizowanie systemu Windows i aplikacji
  • Odzyskiwanie Windows 8.1
    • przywracanie plików w Windows 8.1
    • opcje odzyskiwania w Windows 8.1
 
PARTNERZY
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
© 2018 Integral Technologies