Integral Technologies - wersja polska Integral Technologies - English Version Integral Technologies - Twitter Integral Technologies - Facebook
przeszukaj: 
STRONA GŁÓWNA  »  SZKOLENIA  »  OPIS SZKOLENIA
 
Skip Navigation Links
O FIRMIE
» Autoryzacje
» Referencje
» Siedziba
» Kariera
OBSŁUGA SZKOLEŃ
» Wyszukiwanie
» Lista Szkoleń
» Zapisy
» Vouchery
» Promocje
» Regulamin
OFERTA SZKOLEŃ
» Microsoft Office
» Autoryzowane Szkolenia
         Microsoft
» Grafika Komputerowa
» Programowanie
» Technologie Internetowe
» Zarządzanie Projektami
» Software Assurance
» Szkolenia onLine
PROJEKTY UNIJNE
USŁUGI
» Aplikacje
EGZAMINY
» Pearson VUE
» Certiport MOS
» Castle
» Promocje
» Cennik
» Zapisy
» Ścieżki Microsoft
KONTAKT
POLITYKA PRYWATNOŚCI
ZAMÓW NEWSLETTER
Baza wiedzy MSDN
MS-10997
Office 365 Administration and Troubleshooting
szkolenie autoryzowane
cena / 1 osoba
2 850,00 zł
czas trwania
3 dni
dostępność onLine
zapytaj »
O szkoleniu
Dla kogo
Trzydniowe szkolenie ukierunkowane na potrzeby technologii informatycznych specjalistów IT, którzy biorą udział w administrowaniu, konfigurowaniu, rozwiązywaniu problemów oraz obsługi usługi Office 365.
Szkolenie koncentruje się na umiejętnościach wymaganych do administrowania i rozwiązywania problemów dzierżawców Office 365 oraz kluczowych usług Office 365, takich jak Exchange Online, SharePoint Online i Skype dla firm. Obejmuje ono również funkcje zabezpieczeń i zgodności Office 365.
Szkolenie przeznaczone jest dla specjalistów IT oraz administratorów systemu, którzy chcą poznać techniki zarządzania i rozwiązywania problemów w pakiecie Office 365 - osoby te powinny posiadać co najmniej trzyletnie doświadczenie w pracy w odpowiednich dziedzinach (zazwyczaj w obszarach administracji systemu, administrowania siecią i obsługi wiadomości).
Wymagania wstępne
  • co najmniej dwuletnie doświadczenie w administrowaniu systemem operacyjnym Windows Server, w tym Windows Server 2012 lub nowszy,
  • co najmniej roczne doświadczenie w pracy z usługami domenowymi w usłudze Active Directory (AD DS).
  • co najmniej roczne doświadczenia w pracy z rozpoznawaniem nazw, w tym DNS,
  • doświadczenie w pracy z certyfikatami, w tym certyfikatami infrastruktury kluczy publicznych (PKI),
  • doświadczenie w pracy z Windows PowerShell.
Zakres tematyczny
  • Office 365 - przegląd usług
    • usługi Office 365
    • licencjonowanie Office 365
    • konfiguracja dzierżawcy Office 365
    • klienci Office 365
  • Office 365 - Administracja, narzędzia i techniki
    • zarządzanie Office 365 za pomocą portali administracyjnych
    • zarządzanie Office 365 za pomocą Windows PowerShell
    • zarządzanie dostępem administracyjnym Office 365
    • rozwiązywanie problemów z administracją Office 365
  • Administrowanie i rozwiązywanie problemów z synchronizacją katalogów i obiektami katalogu
    • synchronizacja i federacja katalogu
    • zarządzanie Azure AD Connect
    • zarządzanie użytkownikami i grupami obiektów w Office 365
    • Rozwiązywanie problemów z obiektami i synchronizacją katalogu w Office 365
  • Administrowanie i rozwiązywanie problemów z usługą Microsoft Exchange Online
    • zarządzanie usługą Exchange Online
    • administrowanie odbiorcami usługi Exchange Online
    • administrowanie zasadami dostępu klienta usługi Exchange Online
    • rozwiązywanie problemów z usługą Exchange Online
  • Administrowanie programem Skype dla firm i rozwiązywanie problemów
    • zarządzanie programem Skype dla firm
    • administrowanie użytkownikami i łącznością w Skypie dla firm
    • rozwiązywanie problemów z programem Skype dla firm
  • Administrowanie i rozwiązywanie problemów z usługą SharePoint Online
    • zarządzanie usługą SharePoint Online
    • administrowanie zbiorami witryn usługi SharePoint online
    • administrowanie użytkownikami zewnętrznymi usługi SharePoint Online
    • konfigurowanie OneDrive dla biznesu
    • rozwiązywanie problemów z usługą SharePoint Online
  • Planowanie i wdrażanie pakietu Office 365 ProPlus
    • omówienie pakietu Office 365 ProPlus
    • zarządzanie wdrożeniami pakietu Office 365 ProPlus
    • rozwiązywanie problemów z wrażaniem pakietu Office 365 ProPlus
  • Administrowanie i rozwiązywanie problemów dotyczących zgodności i zabezpieczeń Office 365
    • funkcje zgodności dostępne w Office 365
    • administrowanie funkcją Azure Rights Management w Office 365
    • administrowanie funkcjami zgodności w Office 365
    • konfigurowanie i administrowanie zabezpieczeniami poczty e-mail w Office 365
    • rozwiązywanie problemów dotyczących zgodności i ochrony Office 365
Zakres tematyczny szkolenia
Dla kogo
Trzydniowe szkolenie ukierunkowane na potrzeby technologii informatycznych specjalistów IT, którzy biorą udział w administrowaniu, konfigurowaniu, rozwiązywaniu problemów oraz obsługi usługi Office 365.
Szkolenie koncentruje się na umiejętnościach wymaganych do administrowania i rozwiązywania problemów dzierżawców Office 365 oraz kluczowych usług Office 365, takich jak Exchange Online, SharePoint Online i Skype dla firm. Obejmuje ono również funkcje zabezpieczeń i zgodności Office 365.
Szkolenie przeznaczone jest dla specjalistów IT oraz administratorów systemu, którzy chcą poznać techniki zarządzania i rozwiązywania problemów w pakiecie Office 365 - osoby te powinny posiadać co najmniej trzyletnie doświadczenie w pracy w odpowiednich dziedzinach (zazwyczaj w obszarach administracji systemu, administrowania siecią i obsługi wiadomości).
Wymagania wstępne
  • co najmniej dwuletnie doświadczenie w administrowaniu systemem operacyjnym Windows Server, w tym Windows Server 2012 lub nowszy,
  • co najmniej roczne doświadczenie w pracy z usługami domenowymi w usłudze Active Directory (AD DS).
  • co najmniej roczne doświadczenia w pracy z rozpoznawaniem nazw, w tym DNS,
  • doświadczenie w pracy z certyfikatami, w tym certyfikatami infrastruktury kluczy publicznych (PKI),
  • doświadczenie w pracy z Windows PowerShell.
Zakres tematyczny
  • Office 365 - przegląd usług
    • usługi Office 365
    • licencjonowanie Office 365
    • konfiguracja dzierżawcy Office 365
    • klienci Office 365
  • Office 365 - Administracja, narzędzia i techniki
    • zarządzanie Office 365 za pomocą portali administracyjnych
    • zarządzanie Office 365 za pomocą Windows PowerShell
    • zarządzanie dostępem administracyjnym Office 365
    • rozwiązywanie problemów z administracją Office 365
  • Administrowanie i rozwiązywanie problemów z synchronizacją katalogów i obiektami katalogu
    • synchronizacja i federacja katalogu
    • zarządzanie Azure AD Connect
    • zarządzanie użytkownikami i grupami obiektów w Office 365
    • Rozwiązywanie problemów z obiektami i synchronizacją katalogu w Office 365
  • Administrowanie i rozwiązywanie problemów z usługą Microsoft Exchange Online
    • zarządzanie usługą Exchange Online
    • administrowanie odbiorcami usługi Exchange Online
    • administrowanie zasadami dostępu klienta usługi Exchange Online
    • rozwiązywanie problemów z usługą Exchange Online
  • Administrowanie programem Skype dla firm i rozwiązywanie problemów
    • zarządzanie programem Skype dla firm
    • administrowanie użytkownikami i łącznością w Skypie dla firm
    • rozwiązywanie problemów z programem Skype dla firm
  • Administrowanie i rozwiązywanie problemów z usługą SharePoint Online
    • zarządzanie usługą SharePoint Online
    • administrowanie zbiorami witryn usługi SharePoint online
    • administrowanie użytkownikami zewnętrznymi usługi SharePoint Online
    • konfigurowanie OneDrive dla biznesu
    • rozwiązywanie problemów z usługą SharePoint Online
  • Planowanie i wdrażanie pakietu Office 365 ProPlus
    • omówienie pakietu Office 365 ProPlus
    • zarządzanie wdrożeniami pakietu Office 365 ProPlus
    • rozwiązywanie problemów z wrażaniem pakietu Office 365 ProPlus
  • Administrowanie i rozwiązywanie problemów dotyczących zgodności i zabezpieczeń Office 365
    • funkcje zgodności dostępne w Office 365
    • administrowanie funkcją Azure Rights Management w Office 365
    • administrowanie funkcjami zgodności w Office 365
    • konfigurowanie i administrowanie zabezpieczeniami poczty e-mail w Office 365
    • rozwiązywanie problemów dotyczących zgodności i ochrony Office 365
O ośrodku szkoleniowym
Integral Technologies
ul. Wspólna 50A lok. 37, 00-684 Warszawa
MS-10997
Office 365 Administration and Troubleshooting
czas trwania: 3 dni
Dla kogo
Trzydniowe szkolenie ukierunkowane na potrzeby technologii informatycznych specjalistów IT, którzy biorą udział w administrowaniu, konfigurowaniu, rozwiązywaniu problemów oraz obsługi usługi Office 365.
Szkolenie koncentruje się na umiejętnościach wymaganych do administrowania i rozwiązywania problemów dzierżawców Office 365 oraz kluczowych usług Office 365, takich jak Exchange Online, SharePoint Online i Skype dla firm. Obejmuje ono również funkcje zabezpieczeń i zgodności Office 365.
Szkolenie przeznaczone jest dla specjalistów IT oraz administratorów systemu, którzy chcą poznać techniki zarządzania i rozwiązywania problemów w pakiecie Office 365 - osoby te powinny posiadać co najmniej trzyletnie doświadczenie w pracy w odpowiednich dziedzinach (zazwyczaj w obszarach administracji systemu, administrowania siecią i obsługi wiadomości).
Wymagania wstępne
  • co najmniej dwuletnie doświadczenie w administrowaniu systemem operacyjnym Windows Server, w tym Windows Server 2012 lub nowszy,
  • co najmniej roczne doświadczenie w pracy z usługami domenowymi w usłudze Active Directory (AD DS).
  • co najmniej roczne doświadczenia w pracy z rozpoznawaniem nazw, w tym DNS,
  • doświadczenie w pracy z certyfikatami, w tym certyfikatami infrastruktury kluczy publicznych (PKI),
  • doświadczenie w pracy z Windows PowerShell.
Zakres tematyczny
  • Office 365 - przegląd usług
    • usługi Office 365
    • licencjonowanie Office 365
    • konfiguracja dzierżawcy Office 365
    • klienci Office 365
  • Office 365 - Administracja, narzędzia i techniki
    • zarządzanie Office 365 za pomocą portali administracyjnych
    • zarządzanie Office 365 za pomocą Windows PowerShell
    • zarządzanie dostępem administracyjnym Office 365
    • rozwiązywanie problemów z administracją Office 365
  • Administrowanie i rozwiązywanie problemów z synchronizacją katalogów i obiektami katalogu
    • synchronizacja i federacja katalogu
    • zarządzanie Azure AD Connect
    • zarządzanie użytkownikami i grupami obiektów w Office 365
    • Rozwiązywanie problemów z obiektami i synchronizacją katalogu w Office 365
  • Administrowanie i rozwiązywanie problemów z usługą Microsoft Exchange Online
    • zarządzanie usługą Exchange Online
    • administrowanie odbiorcami usługi Exchange Online
    • administrowanie zasadami dostępu klienta usługi Exchange Online
    • rozwiązywanie problemów z usługą Exchange Online
  • Administrowanie programem Skype dla firm i rozwiązywanie problemów
    • zarządzanie programem Skype dla firm
    • administrowanie użytkownikami i łącznością w Skypie dla firm
    • rozwiązywanie problemów z programem Skype dla firm
  • Administrowanie i rozwiązywanie problemów z usługą SharePoint Online
    • zarządzanie usługą SharePoint Online
    • administrowanie zbiorami witryn usługi SharePoint online
    • administrowanie użytkownikami zewnętrznymi usługi SharePoint Online
    • konfigurowanie OneDrive dla biznesu
    • rozwiązywanie problemów z usługą SharePoint Online
  • Planowanie i wdrażanie pakietu Office 365 ProPlus
    • omówienie pakietu Office 365 ProPlus
    • zarządzanie wdrożeniami pakietu Office 365 ProPlus
    • rozwiązywanie problemów z wrażaniem pakietu Office 365 ProPlus
  • Administrowanie i rozwiązywanie problemów dotyczących zgodności i zabezpieczeń Office 365
    • funkcje zgodności dostępne w Office 365
    • administrowanie funkcją Azure Rights Management w Office 365
    • administrowanie funkcjami zgodności w Office 365
    • konfigurowanie i administrowanie zabezpieczeniami poczty e-mail w Office 365
    • rozwiązywanie problemów dotyczących zgodności i ochrony Office 365
 
PARTNERZY
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
© 2018 Integral Technologies